.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرکت‌های توزیع برق واگذار می‌شوند

وزیر نیرو از واگذاری 100 شرکت در حوزه وزارت نیرو به بخش خصوصی خبر داد و گفت: شرکت‌های توزیع برق نیز در مرحله واگذاری قرار گرفتند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مراسم افتتاح 10 هزار و 714 واحد مسکونی مسکن مهر مازندران شامگاه دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و وزیر مسکن و شهرسازی در منطقه اوشیب شهرستان بابل برگزار شد.

مجید نامجو وزیر نیرو در این مراسم با اعلام بهره‌برداری یک هزار و 971 پروژه برق در هفته دولت امسال ارزش این پروژه‌ها را 2 هزار و 600 میلیارد تومان برشمرد.

وی با اعلام اینکه ایران از نظر تامین برق مشکلی ندارد درباره تامین نیازمندی‌های برق در واحدهای مسکن مهر خاطرنشان کرد: تلاش وزارت نیرو بر این است که از مسکن‌سازی عقب نمانیم.

وزیر نیرو با اعلام اینکه مسکن مهر بدون آب و برق افتتاح نمی‌شود، تصریح کرد: 270 پروژه در بخش آب و برق مسکن مهر در حال پیگیری است.

نامجو از همکاری با چینی‌ها برای احداث شبکه پایین‌ دست سدهای کشور ظرف پنج سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در صندوق توسعه ملی نیز وزارت نیرو سهم ارزی و ریالی دارد.

این مسئول از ساخت 16 نیروگاه در کشور توسط بخش خصوصی خبر داد و یادآور شد: برای ساخت این نیروگاه‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از 3 میلیارد دلار اختصاص می‌یابد.

وی از واگذاری 100 شرکت در حوزه وزارت نیرو به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: شرکت‌های توزیع برق نیز در مرحله واگذاری قرار گرفتند.

وزیر نیرو از بهره‌برداری 609 میلیارد تومان پروژه آب و برق در مازندران خبر داد و بیان داشت: با فعالیت نیروگاه نکا، مازندران در تامین برق مشکلی ندارد.

نامجو اضافه کرد: 20 هزار میلیارد تومان دولت به وزارت نیرو اوراق مشارکت داده تا مشکلات بودجه‌ای این وزارتخانه حل شود.

این مسئول با اعلام اینکه ایران به بالاترین تکنولوژی روز دنیا در بخش انتقال آب دست یافت، اذعان داشت: در آینده‌ای نزدیک این پروژه‌ها با خارج‌سازی تاسیسات قبلی به بهره‌برداری می‌رسند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.